Wednesday, March 2, 2011

PERJALAN HIDUP PERFUME AKU

tadi aku pi ladies
tengah basuh tangan kat sink
tetiba dengar bunyik
'creeeeett' diikuti bau harum semerbak
real ko!!!
bau perfume toilet tu
sebijik mcm bau perfume IMPULSE
ala, lam tin tu... kecik aje
banyak jual kat supermarket gitewww!!!!
tapi skang tak tau lah ada jual lagi ke tak
aku ingat lagik
time sekolah masa form 1 & form 2 dulu
perfume nie lah yg aku guna
nak pulak time outing
abis aku spray dari bawah ke atas
pastu time aku form 3 laks, aku x dok hostel
aku ikut bapak pindah Perak
masa nie aku vouge n up la skits
pakai perfume brand AVON
nie mak aku lah yg belikan
siap ada perfume cream tau
SWEET HONESTY youuu!!!!
time nie, jarang bebudak pakai perfume AVON
rege agak mahal la bagi bebudak sekolah
kalu ada pown IMPULSE
tapi aku bernasib baik kerana tajaan emak aku
masuk form 4, aku masuk hostel balik
masih setia ngan SWEET HONESTY
skali tu, time spot check kena rampas daaaaaaa........
berbakul2 aku kena marah, kena warning ngan kakak prefect
macam-macam depa cakap
elleeeeeeh!!!! jeles lah tuuuuuuuu
pastu aku bertukar lak pada cologne Johnson & Johnson kaler ijau
boleh lah... wangi gak....
yang nie x kena rampas pulak
pastu sampai lah time aku belajo kat ITM
dapat perfume dari boypren (laki aku skang)
OCEANUS from The Body Shop
wahhhh!!!! up lagikkkkk
gediikkkkkksssss tau!!!!!
maka setia lah aku ngan brand nie
pakai pown ala2 calit aje
sayang lah katan... mahal...
tapi yg nie leh refill
he he he he
bau bau cinta muahahahahaaaaaaa
pastu bile dah koje (sekitar 1999) aku memberanikan diri
berani apa lak nie?!!!
memberanikan diri beli perfume mahal koooo!!!
ikat perut lah sikit
aku ingat lagi, perfume mahal yg pertama aku beli ialah
TOMMY GIRL
wahhhhh!!!! seronok giler
wangi pulak tu
lama aku setia dengan perfume nie
seingat aku lah, sehingga lah ke tahun 2004 baru tukar
itu pown sebabnya hantaran perkahwinan aku ESTEE LAUDER - pleasure
sebab = TOMMY GIRL x de set kosmetik
maka selepas tu aku bertukar lah ke Estee Lauder
tapi kejap aje k!!!
habis je perfume tu aku kembali setia dengan TOMMY GIRL
salah satu sebabnya, bau sangat kuat n freshhhhh
pastu mrah lah skit lam RM 80 ke RM 50 dari perfumes lain
tapi lepas delivered kan Danial
aku sudah jatuh cinta ngan Tresor - LANCOME
walaweiiii!!! sangat lah klasik bau nye
sampai skang masih setia ngan Tresor
[sampai jadik members]
bile aku ingat ingat n renung renung balik
macam ada peningkatan kan!!!!
muahahahahahaha
******* nanti aku citer pasai lipstick pulak

No comments:

Post a Comment