Thursday, March 3, 2011

SHAWL

skang nie aku giler kentang ngan shawl
nak pulak macam macam jenis, patern, kaler
pulak tu aku admire nengok orang pakai
nampak chantek je
lilit lilit ala ala arab gitew!!!!!
memula aku pi beli sehelai aje
[sebenonya ada lah 2 ke 3 helai lam gerobok, tapi saje gedik]
pastu aku pakai
memula macam kekok
maklum aje, dah selalunya aku pakai tudung yg ada awning tu
ala.... yg cam Ariani, Hajaba tu
senang, sarungkan aje
tapi tetiba macam dah muak
nak gak tuko pesen tudung
percubaan pertama pakai, dpt respon yg baik dari Mr Hubby
malah Lil P ngan MIL pown cakap chantek
[tudung tu lah ye!!!! bukan aku]


maka, dengan gagahnya diri aku n Dilla (opismate)
pi memborong sikit kat Jln TAR ari senin lepas
kami pi time lunch
gagah ko!!!!
ha tu lah separuh shawl yg aku beli
siap aku belikan untuk 2 beradik pompuan aku
yg sorang tu, nak konvo kat UTM Skudai pd 27/03/2011 nie
aku hadiah kan aje shawl kaler pink utk dia pakai nanti
best!! murah giler
giler giler kentang!!!!
ha ha ha ha ha
tapi kan......................................
time nak balik tu, kami sempat singgah kat SOGO
[acara wajib]
time lalu kat tempat kosmetik tu
tetiba lak aku terbekenan kan eyeshadow dari kaunter Shiseido
haaaaiiiiissssshhhhhh!!!
camne lah aku leh menjebakkan diri nie
tapi, mmg berkenan
tu yg beli gakssssss
hargenye?!! lu pikir lah sendiri
aaahhhhaaaakkksss!!!!




okesss!!! nie lah percubaan pertama aku menggayakan shawl nie

macam poyo je aku kan

ehhh!! lantak lah

janji aku suka
he he he he


taaarrrraaaa!!!!
nie aku nak tayang picas aku pakai shawl baru
malam tu aku balik, apalagi, jadik model la kan
anak aku jadik photographer x profesional
[pakai encik blackberry je]
tapi, tolong abaikan muka sememeh aku tu
muka penat, baru balik koje
so skang, aku dah berani nak pakai shawl
sebelum nie ragu2 pasai takut x ok
skang nie bila Mr Hubby dok puji kata ok
terus bersemangat waja nak ubah penampilan tudung
caiyokk!! caiyokkk!!!

No comments:

Post a Comment