Thursday, March 3, 2011

PELEMBAP

nak citer pasal pelembap laksss
bukan diri ku yang lembap okkk!!!
PELEMBAP a.k.a moisturizer
citer banyak x de
layan picas n akan aku explainkan kegunaan untuk diri aku


ok, nie pelembap bibir yang aku guna skang nie
aku sebenarnya, x leh guna lipstick
macam macam brand dah yang aku cuba guna
dari yang murah sampailah yang mahai reganya
x boleh... nanti bibir aku jadik gatal gatal & bengkak
kenapa entah
tu yang aku guna Lip Gloss aje
dolu time lepas belajar (memula koje)
aku gunakan Lip Gloss brand Avon
x pown Maybelline
tapi since aku dah koje opis, taun 1999 gitewww....
aku dah pandai tukar pada Lancome Juicy Tube
aku akan guna code WaterMelon / Lychee
sampai skang aku setia dengan lip gloss nie
yang x boleh blah, aku simpan duit sikit2 lam tabung
budget 3 bulan sekali beli Lip Gloss nie
[yelah... time tu RM 70 satu tube ghase mahal ko]
alih2, duit lam tabung aku MIA - missing in action
kena kebas daaaaaa.......
nanges aku sampai bengkak bengkak mata
lastly boypren (mr hubby) aku pujuk n ganti kan duit aku tu
he he he
lagik satu, aku suka gak DIOR Addict tu
(yang nie baru nak berjinak jinak menyukainya)
kaler dier sweet aje
sesweet orang yang pakai kan!!
yang hak nie code 557
lagi satu aku nak khabo kan
dah ghamai yang tegur lip kaler aku bila aku pakai
melayu, cina, india [1 Malaysia)
ada yang siap mintak code colour
aku tak kesah, aku bagi aje
aku idak lew kedekut dan x pulak riak bila ada org puji
tapi puji kaler lip gloss aku ok!!!
jangan perasan ye Puan Nani
owwhh!!! tidakkkk!!!!

yang nie lak utk kulit aku yang kering nie
esp, kaki lah kan
nak pulak duduk dalam aircond
yang macam duduk dalam peti sejuk beku
mmg membuatkan kulit aku kering
hak yang nie pown aku begitu setia menggunakannya
tapi kekadang ada gak aku guna Jonson & Johnson / Nivea
[bile time pokai]
he he he he
tapi kan, cocoa butter nie mmg elok
apply kat kulit yg kering, sangatlah membantu
kalau ada scar, pelan2 membantu menghilangkan scar
wahhh!! leh jadik beauty consultant lakkkk!!!
***selamat melembapkan diri!!!!

No comments:

Post a Comment