Thursday, March 3, 2011

KENA PUJI

jangan marah ye!!
mood tengah rajin giler kentang
rajin menghapdet macam-macam
bukan senang lam sehari, ada posting banyak2
ok, lets talk about our topic
eeeeccceehhhh!!!!
terspeaking pulokkkk
moh citer lah
gini, aku nie bukan aje ibu kepada Danial
* suma orang tahu kan
malah akulah bestpren, akulah enemy, akulah teacher
malah akulah segala2nya bagi Danial
bab TEACHER tu, memang betul lahkan
setiap hari, aku akan check buku Danial
kalau ada homework, aku akan guide Danial
pastu tetiap hari uat revision
ari senin ari tu, uat revision spelling(english)
coz ari selasa ada subjek tu
aku nie Ibu yang GARANG ok!!!
x caya???
huhh!! mmg garang... tapi x lah tahap mak tiri
ekekekeke
apa yg bestnya, tadi aku kol Danial
sound = punyalah happy giler kentang
mau tidaknya
dia cakap gini
"Ibu, tadi kan, Teacher Zainab puji Along"
"Pasai apa pulak ni?" kata aku
"Sebab Along score semua spelling. Along seorang aje yang betul semua"
katanya ngan excited
Alhamdulillah... Harap-harap, teranglah hati anak aku ini
boleh terima segala ajaran guru dia
tapi yang x boleh tahan tu dia siap cakap
"Mestilah Along leh jawab semua. Sebab Ibu kan garang bila ajar Along.
Tapi Ibu tetap baik hati. Tu pasal lah Along leh score semua.
Along nak Ibu happy.... Ibu happy tak?"
nie yang buek den lomah nie
ayat tu mmg tulus dari hati anak aku nie
alahaiiii!!!!!

No comments:

Post a Comment