Monday, March 21, 2011

KEMAJUAN

skang nie aku dah agak ghajin masak
mood 'R' tu dah datang
since dah bercita-cita nak jadikkan azam 2011 menjadik kenyataan
skang nie, boleh dikatakan setiap hari gak aku akan masak
walaupown super dimple mimple
citer banyak x dewwww....
layan je picas kat bawah nie


nie menu bekpes + lunch untuk ari Sabtu ritu
masak ringkas-ringkas aje sebab petang tu dah nak balik Melaka
lagi pown nak masak, kena ikut selera Lil P n Mr Hubby
errrmmmmm... ari tu punya menu adalah
Chicken Chop + Mashed Potato wif super creamy gravy
dan jugak Cantonese Fried Rice
suma tu pebret Lil P & Mr Hubby
senang aje dia org nie
tak cerewet sangat bab2 makan nie
senang gak koje aku

nie model JJCM of da year ok!!!
aku suka amik picas Lil P kalau dia tengah makan
bukan apa, selera bebenor...
kalau lah kita tak lalu makan
tengok gaya dia makan
konpom kita akan makan walau sikit
tu yang leh jadik Model JJCM tuh
apa apa pown semoga aku lebih sukses & ghajin memasak
ngeeeehhh ngeeehhh ngeeeehhhh

1 comment:

  1. Wah...nyum2...nice menu, keep up the good work!^_^ ....suka sangat kalau mommies rajin masak kat umah....salam perkenalan dr yayansmum...^_^

    ReplyDelete