Monday, February 7, 2011

XTVT CUTI CHINESE NEW YEAR

ari nie still lam mood cuti lagi
maklum aje lah, cuti panjang
tahun nie kebetulan pulak ph dedekat
tu yang sambung terus tuh
act, plan nak CCM x jadik
last2 minute, kenkawan cancel
aku lak x kisah sangat
pasainya, aku demam
tapi Lil P heboh ajak tido hotel coz nak mandi pool
maka, berangkatlah kami ke Bagan Lalang - Sepang pada ari khamis ritu
sebelum layan picas xtvt wajib Lil P kat pool,
layan dolu picas arnab tersepit nie

aksi Rabbit of The Year [2011]

memula cam borink
arrrgghhh!! tension
x de kawan pulak....



tapi, sangat lah behave
duduk memain air je kat situ

sekali lebly ayah pown join sama dia
*** x sampai hati tengok Lil P sengsorang
sangat lah hepi

seronoklah sangat coz ada lebly ayah melayan nye
ermmmm...
sian la pulak bile nengok Nyel sengsorang nie
isk...isk...isk....


apa2 pown, aku tetap bersyukur
walaupun setakat nie anak aku sorang tu aje
aku bersyukur sangat2 pada Allah kerana
dikurniakan anak yang bijak dan comel
itulah cinta hati kami
D.A.N.I.A.L B S.H.A.R.A.A.Z

No comments:

Post a Comment