Wednesday, February 16, 2011

WALLET

saje nak kepoci pasal wallet kali nie
sure almost 100% orang dewasa ada wallet
x kira bagaimana rupa, bentuk, harga
fungsinya tetap sama
simpan duit, simpan segala resit (yg nie pebret aku)
segala kad ada lam tu
kad pengenalan, kad akuan nikah, i/c anak,
driving license
cc, member2s card, kad insuran, kad klinik
serta segala mak nenek kad ada kat dalam tu
tu lum lagi ngan gambo aku, gambo anak, gambo laki
ngeeeee

nie lah wallet aku
hampir 6 tahun sudah aku menggunakan khidmatnya
maknanya, segala cerita suka duka yg selama 6 tahun jugak
ada lam poket wallet nie
(nie citer time berduit, separuh berduit, time berjimat - hehehe)
nape aku x tunjuk picas lam wallet?...
actually, bagi aku (ini pendapat aku lah kan...)
wallet nie adalah SULIT
bak kata omputih, P&C
yelah... segala-galanya ada ko!!!
aku pernah x bertegur sapa ngan boypren aku (skang hubby, ok!!!)
gara-gara dia bukak wallet aku
ntah nape ntah, terus aje aku sentap
berhari2 gak, sampai naik fenin boypren aku tu
napa aku xmo bercakap ngan dia
lastly baru aku bagitau dier
aku paling x suka kalu owang bukak wallet aku
so, sampai skang dah kawin nie pown
kalau mr hubby nak duit kecik ke apa
x akan bukak wallet aku (walaupown di suruh, ok!!!)
sanggup menanti aku hulurkan duit pada dier
x mo sejarah berulang lagi
entahlah kan... aku sensitip sikit kalau hal WALLET nie
aku lebih rela mr hubby dok godak godek handphone / ms BB aku
daripada dia dok godak godek wallet aku
he..he..he...he......
***instead, aku sendiri x penah bukak / godek wallet mr hubby

yang nie pulak, wallet Lil P - Danial
canggih ko!!!
ala-ala hip hop gitu
cuma aku x belikan besi yg leh lekat kat suar dia tu
mr hubby x minat, berjurai2 katanya
nampak selekeh
aku lak cakap tu pesen, dia lak tak suka
he... he... he.... he..........
hah!! yang nie pown aku x godak godek k!!!
kalau aku nak tau berapa duit yg Danial ada
akan aku suh Danial kuarkan n kira
*** mots: hormatilah hak anda & jugak hak org sekeliling anda

No comments:

Post a Comment