Monday, February 7, 2011

ANAK MANJA KAMI

semalam, kami pi melawat baby kawan lebly hubby
alahai!! chommeeeiii sungguh...
time tengok baby tu, teringat 6 tahun dolu
teringatkan time aku bersalin kan Lil P
indah sungguh saat tu
pejam celik, pejam celik, dah beso anak aku tuh!!
ok, nie Harith Aizat Bin Mokhriz
umo, baru 2 hari
chomeeeiii!!!
yang paling x boleh tahan, gaya dia tido
macam2 gaya tau!!
hehehehe
Lil P suka betui ngan baby nie
siap suh aku bawak balik
hahahahaha
ok, stop citer pasai baby dolu
(nie nak sedapkan hati aku)
nanti tunggu baby aku lak k!!!
ngggggeeeeeeeeeeeeee



nie lah soulmate + anak manje aku
buah hati
pengarang jantung
permata hati, berlian, intan payung
nyawa aku jugak lah mereka berdua nie


walaupown suka gaduh ngan Ibu, Ibu tetap sayangkan Nyel!!!

I Luv U!!!!

No comments:

Post a Comment