Wednesday, November 24, 2010

SKATEBOARD

malam tadi masa aku tengah dok tengok tv
tetiba lil p datang bawak something n dok kat sebelah
memula tu aku uat x tau ajer
tapi, tengok dier dok asyik nengok kat kertas yg dier pegang tuh
oh!! pamplet Toys r Us ghupenya
me pown nyebok la tanye "nengok apa tu Along?"
lil p: "along tengok skateboard nie la ibu... teringin nak main skateboard.. Along nak jadik hip hop. Orang hip hop pandai main nie kan Ibu?"
he...he...he.....
pengaruh TV betul lah anak aku nie
sian pulak aku nengok lil p dok terbelek belek pamplet nie
ermmmm......
since aku x de belikan apa2 present tuk bday dier
ingat2leh lah aku belikan
as a bday present + dpt no 3 kan!!
nie lah ghupe skateboard yg lil p usha lam pamplet tuh
errrmmmm.....
bila nengok harga, boleh lahhhh
x lah mahal sangat
aku ghase kalu dier dapat nie, sure happy gilerrrrr
ye lah!! aku jarang belikan lil p toys
sebabnya, dah terlalu banyak dah kat umah tuh!!!
dan ada tukang sponsor
sapa eikk???!!!
sponsor terrrrrrrrrrr bbbbbbbaiiiiiikkkkkkkkkk!!!!
ha!! nie lah sponsornya
mr hubby
kekadang aku naik hangin
sebabnya yg lebih nya ayah lah kan!!!
huhhhh!!!!

lil p pulak lebih manja ngan aku
cam aku nie 180%,ayah 100%(he..he...he...)
tapi kalu nak toys, hah!! tau dier bebaik ngan ayah
coz lil p tau, ngan aku x kan dapat punya
tengok lah picas kat atas tuh!
sama naik ngan anak
mr hubby la yg tukang pilih utk anak dier
hu...hu...hu.....
nie lah hasil nya yg masih ada kat umah tuh
(lam picas nie separuh kkk!!)
dah jenuh aku kemas
jenuh jugak aku buang mana yg dah rosak
jenuh gak aku dok sedekah kat anak2 kawan aku
dan skang aku ghase
dah jenuh membebel x yah belikan dah
tapi tetap ada yg baru
aku ghase lah kan........
kalu di congak, darab, bahagi tambah, tolak
harga toys nie aku leh dapat beli gelang emas besau!!!!
muahahahahahaaaaa
tu lah...
aku dah ghase umah aku cam
*
*
*
*
*
*
*
*
*
boleh??....
he3.......

No comments:

Post a Comment