Friday, November 19, 2010

CERITA DI SEBALIK CHILLED OREO CHEESE CAKE - PART II

muahahahaha...
x bleh blah tau tajuk post aku nie
mana x nye
cam suspen ajewwww!!!
it's truly happened ko!!
citer nye gini

masa hari mantai (sehari sebelum raya haji tu)
mr hubby dah pown start coti
***aku laks kena koje coz aritu masa raya pose aku dah amek coti
so, pagi masa mr hubby anto pi koje
aku pown siap lew pesan kat dier suh beli brg basah sesiap
siap uat list tu!!!
tengah hari tu aku call n remind lagik
mr hubby cakap 'yes mem!!!' - banyak lah kan!!!

so petang tu ngan senang hati mr hubby jemput aku
aku lagi lah senang hati pasai ada orang amik kan....
sampai umah, aku lepak jap
n tetiba mr hubby hulur ongkosssss
katanya suh aku bawak lil p pi JJ belikan kek kat secret recipe
n jugak Toys utk present bday + present dpt no 3
mr hubby x dapat 'join' beli barang pasai dier ada hal
aku kekira, eikkk!! 'awat banyak tul nie?'
mr hubby: 'sorry... abg lum beli barang basah lagik........'
hahhhhh!!! bengang nya haku
patut arrr baik hati, siap bagi duit extra
ghupenya ada udang disebalik meeeeeee
hu..hu..hu...
pendek citer
malam tuh penuh ngan emosi
bengang + marah (yg x terluah) + hurry + nak nangis + ntah hapa2 lagik ntah
mau nye tidak....
pi JJ, cari ayam, jgn kata seekor, sebulu pown x ada
nak masuk Econsave, jammed bangat.. lum lagik nak carik parking
zassssssss... amik MIL kat umah Along, bawak ke Car4
dengan harapan, ada lah ayam
sampai je, jam dah 9.40mlm
walawei!!!!
tinggal kepak2 ayam aje....
nak tak nak, beli lah jugak 2 kilo
hamik koooooo!!! rendang pagi tu suma nya kepak ayam
ke...ke.....ke.....
pastu citer x abis kat situ
barang2 cam serai, halia, carrot n mcm2
dah x ada kat Car4
cecepat bayau n zasssss carik mini market
habis 4 biji mini market aku masuk
jam 11.30mlm baru selesai membeli
pewut sampai dah menggigil lapoooooo
ajak MIL makan, banyak kedai dah tutup
(raya kot...)
bawak MIL makan kat Bangi Kopitiam
tup...tup...tupp.... mr hubby ada kat sana ngan fren dierrrr
memula muka aku muncung gakssss
tapi we all nie jenis x gheti nak masam2 muka
esp depan orang....
makan2, abis lam pkl 12.30mlm
balik, masak2, uat kek
by the time aku tido jam 6.30 pagi.......
hammmmeeeekkk!!!!
mots: jangan harap kan kaum hubby pi pasoooo kkkkk!!!
alamatnye ghaye x ber rendang lewwwww!!!!
kekekekeke.......

No comments:

Post a Comment