Wednesday, September 1, 2010

LOSSING SOMETHING

setelah agak lama x ber blog
ari nie masuk 1 entry pembukaan bulan sept
tapi, posting ari nie mmg sedey gilerrrrzzzzz
x terungkap n terucap dengan kata2
sebaknya, hanya Allah yang Esa maha mengetahui
nak dijadikkan cerita, hari ini aku telah kehilangan
barang berharga yg sememangnya nilai harga nya lebih lagi
sebab itu adalah pemberian dari insan tersayang - mr hubby
hu...huuuu.....huuuuuuuu.....
orang pertama yg aku tepon, MIL
entah lah nape kan?... mungkin aku lebih selesa citer ngan dier kot
memula aku steady lagik
tapi setelah dengar apa yg kuar dari mulut MIL,
Ya Allah!!! Sebaknya dada aku ini
berlinang2 air mata kuar
syukur alhamdulillah, aku dapat MIL yang memahami perasaan aku
tima kasih mak!!!
hhhhhhhuuuuuuuwaaaaaaaaaaaaaaaaaa
apa-apa pun, setelah bermuhasabah diri
aku terima dengan redha
mungkin bukan rezeki aku
dan insyaallah, ada hikmah disebaliknya
erm....
insyaallah....

No comments:

Post a Comment