Thursday, September 2, 2010

STUCK AGAIN!!!

kali nie nak citer pasai star lrt laks
bulan pose nie, tuan umah mmg gunakan public transport service
since dah nama pown bulan pose, terkejar2 n for sure jalan akan
jammed tahap melekat (kata cik phyza freeze kita.....)
so alternative nye
terpaksa pepagi buta kugagahkan diri ikut hubby sekali
tumpang sampai setiawangsa - KJ5
pas tu amik star lrt ke kl sentral
kat kl sentral laks CIMB ada sediakan shuttle bus ke opis ku ini
he..he...he.....
memula tu terhegeh2 gak aku nak berjalan2 n mengelak2
orang ramai yg berpusu2 nak ke tempat koje
la nie dah masuk minggu ketiga, aku dah biasa dah...
nie na citer pasai stuck la nie (dah melalut sebenarnya)

nengok ler pic kat atas tuh
its was happened, last week
time nie kat KL Sentral
dalam bulan pose nie aku dah terkena 2 kali
sekali tu pagi - dari KJ5 lam pkl 6.30 pg sampai KL sentral lam pkl 8.00 pg
wah!!! lama tul...
mana x nye , dier berenti lama kat every station
sration yg harus ku tempuh x la banyak
setiawangsa - jelatek - dato keramat - damai - ampang park - klcc - kg baru - dang wangi - masjid jamek - pasar seni - kl sentral
sekali lagi kena time nak balik
huh!!!! menguji kesabaran ku ini!!!
erm... kekadang terfikir, bukan aku x mo guna public transport sepenuhnya
tapi service sebegini yg membuatkan aku jadik letih & serunnnnnn
tu belum shuttle bus (rapidkl) lagik....
aku penah tunggu hampir 2 jam, bayang pown x muncul
errrrrrmmmm... aduhai!!!



No comments:

Post a Comment