Friday, September 3, 2010

PELITA a.k.a PANJUT


























he...he... he....
akhirnye, setelah 3 kali ramadhan aku simpan pelita nie
(yg dibeli berkurun lamanye)
malam tadi, hubby dok layan aku pasang benda alah nie
huh!!!
terang benderang umah aku yang dah sememang nye terang
ngan limpahan cahaya neon
ke..ke...ke...ke....
sebeno nye we all nak amik mood raye
since kat taman perumahan yg aku duduk nie agak kurang nye kaum melayu
especially lorong aku lah kan....
kalu lorong lain tu, ada jugak lah - berderet gak umah melayu
lorong aku nie ada 2,3 kerat ajer melayu
tu pown, kami nie bersua selalunya pepagi time memasing nak kuar pi koje
(dah melalut meraban lagik... he3)
ok..ok...
citer pasai pelita nie, me n hubby ajew yg excited
rerupanye si tembam (my lil prince) tu x heran pown
ada lak katanye 'ayah nak bakar umah ke'
aduyai!!!!
budak zaman skang, x tau benda2 nie ada kena mengena utk kemeriahan
hari raya
tu pasai la me beria2 suh hubby pasang gak...
nak dedahkan kepada nye
hu...huu....huuuuu......

No comments:

Post a Comment