Monday, September 27, 2010

ANNIVERSARY GIFT

ho...ho...ho.....
act masa post entry nie
ada lagi dua citer yg still hang lam draft box
ke..ke..ke....
sebabnye?!!! hanya aku aje yg tau
la..la..la..la...la.........
okes, lets talk about my mission first
erm.... next week, 08/010/2010
genap 6 tahun dah aku ngan my luvly hubby sah sebagai suami isteri
ingatkan nak uat surprise kat hubby
nak booking kan room kat Legend Chalet [PD]
chantekkkkkk sangat kan???!!!
tapi aku takot ter 'surprise' plakssssss
bukan apa, room dah la boleh dikategorikan sbg
ala2 owang kaya nye rege.....
takut time tu la pulak mr hubby kena koje smp malam
x ke naya
sure aku ler yg tersurprise
ke...ke.....ke.......ke........
hurm......
lam plan aku, nak surprise dinner kat KL Tower
sure best... romantik gituh!!!
tapi, aku dah terbaca lak pasal Menara Tinjau kat Ampang
ada a few Restaurant kat sana
rege pown, not so bad
tapi, ada baca feed back dari prev cust
yg agak mengecewakan
me kalu leh, x mo ler spoil kan ari yg istimewa tuh.....
gift plaks......................
errrrrmmm... apa eiks!!!
cadangnye nak belikan jam tangan
sebab tau mr hubby dah berkenan lama sangat
ngan model jam nie
tapi, last month, mr hubby dah sambar dolu
hu...hu...hu.......
dah kering idea dah nie ha.......
bile di pikir2 balik, mr hubby nie suka beli n kumpul kasut
errrmmmm... ri sabtu ri tu
ada baca lam paper
erm... yg tu new arrival design....
heharap, mr hubby ku suka ngan gift nie...
ok!!ok!!ok!!!..... balik kena carik paper tu
n esok kena pi tawaf one utama carik gift tuh!!!
he...he....he.....

No comments:

Post a Comment