Tuesday, August 17, 2010

SELAMAT TINGGAL CIK N... WELCOME MY BB

erm..... dah bersawang balik rumah aku nie
hampir sebulan dah x post apa2
berbagai penyakit n virus yg aku dapat
terutamanya virus 'm' la kannnn...
hihihihi


kalu tengok tajuk kat atas tuh
macam owang dapat 'sweetheart' baru aje kan?
memang pown.....
actually aku dah dapat apa yang aku idam2 kan
thks my dear hubby!!!
muah.... muah...muah.....
apa benda tuh?...
saje je nak share, aku dah dapat pown
'Miss Blackberry'
so skang, selamat tinggal la Miss N-E72
he..he..he....
sayang pown ada coz tu lah nyawa aku (ye ke?... hihihi)
tapi sweetheart aku yang baru nie
lagi menawan kalbu
kah...kah...kah...kah.......
memula tu Hubby nak bagi lappy yang sememangnya aku nak dari dolu
tapi aku laks tetiba ubah fikiran
aku tanya la 'kalu sayang tukar 'nyawa' syg tu pada 'nyawa baru'
leh ke x? reason nye, mana pi pown leh bawak, x yah nak kendong2.....'
jawapan nya mmg dah aku agak
'abang x kisah, janji sayang suka'
yeeeeeayyyyy!!!
so, apa lagi.......
welcome my dearest BB!!!
anyway, anyhow, I luv U so much lahhhh abang!!!!
ke..ke..ke....

No comments:

Post a Comment