Tuesday, October 13, 2009

KAWAN LAMA

Semalam, lepas balik keja, masa tengah bersantai2 kat umah dgn Danial, teringat nak belek phone no dlm contact list. Satu persatu me belek, mana yg dah x ada dlm service, me nak delete, tapi suma me kenai.Alih2 bila sampai kat nama 'Azli Exclassmate ITM', tergerak hati nak kol. Bayangkan lah no tuh dah hampir 12 tahun dalam simpanan me, tapi mmg x pernah kol pun member tuh. Sian dier kan.Ha..ha..ha...
No tuh pun aku dapat masa aku jumpa dier kat Sg Wang.Masa tuh aku tengah main game kat situ dgn Hubby ku ini.

Ops lupa laks kan, Azli nie salah sorang classmate aku masa kat ITM dulu.Masa tuh aku buat cert jer.Pas cert, aku sambung Dip kat private college.Setahu aku, dier masa tuh tengah sambung Dip kat ITM gaks. last year aku ada terserempak ngan kawan dier kat CIMB Kg Baru, bg tau aku Azli now kat overseas.Tuh pun aku x der inisiatif nak kol no yg dier bagi tuh.

Napa yer?... Entahlah kan.Teruks tul aku nie kan?....

Tetiba semalam, me kol la no tuh.Ayah dier angkat, bg tau now Azli kat Ireland.Risik punya risik, Azli anak dah tiga. Advance tul mamat nie. Tuh yg buat aku bersemangat nak tambah ahli keluarga. Kui..kui..kui... 'Berlumba' secara sihat da......

Dapat la no hp dier kat sana.Aku pun sms dier.Nasib me baik, Azli balas dan dier masih ingat me lagik... Azli dah bg email add dier minta me add.Now tgh tunggu reply dari dier jerk.
Bukan apa, bila dah lama x jumpa nie, mesti macam2 cerita kuar punya.Lagi pun Azli nie dulu agak 'nakal' skits.. Ha..ha..ha..
Jgn marah yer Azli. Tuh citer dulu kan? But now ko mesti dah baik coz dah jadi ayah.He..he..he...

No comments:

Post a Comment