Tuesday, August 2, 2011

SALAM RAMADHAN AL MUBARAK

SALAM RAMADHAN AL MUBARAK<
kepada semua umat Nya di muka bumi ini
* rasa nya tak terlambat untuk mengucapkannya



sebenarnya, bulan Ramadhan ini sangatlah istimewa
sangatlah ditunggu tunggu
Alhamdulillah...
aku masih berkesempatan menunaikan ibadah puasa untuk kali ini

terlalu banyak kebaikan serta ganjaran dari Nya
insyaallah, akan aku laksankan kewajipan ku kepadaNya seikhlas hati ku




dan tak lupa
aku dah start ajar Lil P berpuasa penuh
nie lah hasilnya, 'muka yang layu' petang semalam
kesian, tapi Lil P bersemangat utk berpuasa penuh
walaupun kadangkala merengek kelaparan
aku, dengan sabar nya menenangkan Lil P
kengkadang tersenum2 aku bila tengok Lil P merengek
antara ayat yang kuar dari mulut Lil P
"Ibu, kenapalah 'syaitan' nie asyik gigit perut Along?
sampai dah lapar dah sangat nie... Lmbik perut Along kena gigit dengan syaitan"
muahahahahahaha
x boleh blah tau!!!
tu belum lagi gelagat time nak berbuka
bising tanya bila boleh makan
bile dah time berbuka, elok aje... senyum memanjang
aduyai!!!
anak oh anak...

No comments:

Post a Comment