Tuesday, August 9, 2011

GELAGAT LIL P BERPUASA (1ST WEEK)

ok... meh tengok picas Lil P berpuasa ok!!
suma picas nie utk kenangan dier bile dah besau nanti
lam FB pown ada... he3
Day 1, kat lam entri
sini



DAY 2 [02/08/2011]

nie hepi face dapat makan ayam percik
tengok lah tu, choomotttt je
tapi muka, sangat puas!!


DAY 3 [03/08/2011]

nasi beriyani + ayam masak merah
x banyak sangat makan, asyik minum aje
kenyang air lah tu
tapi alasan dier ckp rindu kat ayah (ayah kena outstation)
ala... sehari nie je pown x nampak ayah
huuuhhh!!


DAY 4 [04/08/2011]

berbuka kat jj
nak makan steamboat kat Johny's katanya
errmmm... layankan aje...
amik kooo!!! Banana Split, 2 mangkuk<
hahahahaaa


DAY 5 [05/08/2011]

asyik gambo makan je kan
nie picas waktu bangun sahur
ghajin anak bujang aku nie
temankan ibu masak sahur
pkl 4.30 dah bangun
tima kacih tembammmm!!!
temankan ibu kan?!


yang nie picas lepas berbuka masa day 5

seksi you!!!
auww!!! censored...hahahahaaa


DAY 6 [06/08/2011]
nie ngeteh malam tu
lapar lagi katanya
ajak minum2 kat sini
errmmm... layanzzzz lagi...


DAY 7 (07/08/2011]
nie sahur pagi tu
sungguh setia si KOKO tu
hadap lah Lil P bersahur ye!!


still DAY 7
nie lepas berbuka malam tu
golek2 depan tv (umah aku mmg x pakai carpet coz mamat tu allergic)
sambil tengok2 catalog Toy's R Us + catalog Tesco
pastu dok kira2 ngan jari debab tu
dah berapa hari pose
hahahahaha




mencabar ok dengan budak debab nie
tetiap tengahari, kol aku berkali2
merengek2 nanges nak makan / minum
aku dengan sabarnya, memujuk dier
walau pown kengkadang aku rasa dah nak naik angin
tapi, aku control coz nak jaga hati Lil P
tapi nie dah masuk 2nd week, dah ok
aku perasan, masa day 6 agi dah tak merengek2
alhamdulillah... boleh jugak Lil P berpuasa
n now, dier sangat hepi bila puasa

No comments:

Post a Comment