Wednesday, May 11, 2011

MOTHERS DAY CELEBRATION

akceli, bukan lah celebrate pown
sebab hari-hari, aku ghase adalah hari ibu
manak x nya, sehari aje, berpuluh-puluh kali Danial panggil IBU
celik je mata, cari Ibu
nak mandi, panggil Ibu
nak makan, panggil Ibu
nak uat homework, tanya Ibu
bile bercerita, kekejap kang "Ibu... bla bla bla bla"
nak itu, ini, dengan Ibu
temankan shopink, Ibu
gaduh, ngan Ibu jugak
tu lum lagi kekadang mr hubby membahasakan diri aku "IBU"
***biler nak membahasakan depan anak
ha!!! berapa banyak Ibu... Ibu... Ibu...
so, hari Ibu adalah, hari-hari bagi aku
tanpa celebrate, tanpa present, tanpa kad pown x ngape
sebab, 2 orang yg penting dalam hidup aku nie
(mak ngan bapak, insan yg teristimewa kk!!!)
x boleh kalau tanpa "IBU"
hihihihihihi
petang tu, my adik lelaki tu Deq Wan, dtg umah bersama tunang nya
hantar buah jambu dari kebun bapak
walaweeiiii!!!
terharunya aku bila mak ngan bapak susah2 & beria-ia krim kat Deq Wan
tetiba tersentuh hati aku
ghase nak nangis pown ada
tapi cover lewwww.....
mak ngan bapak siap cakap
"cucu yg lain, dah selalu ghase... nie khas utk Dak Anel"
errrmmmmm
okiesss... tinggalkan citer sedih tu ye!!!!
malam tu pulak, just having dinner
x tau nak makan apa sebenor nya
bile mr hubby tanya, aku cakap, apa2 je
so yg decide, budak tembam tu lah
ajak makan PIZZA
laaayyannnnzzzzzz...
tu tengah layan mushroom soup tu...
nie lah 2 orang yang penting lam hidup aku
dengan dua orang nie jugak aku selalu gaduh gaduh
he he he he he he
** my wish was - of coz nak jadik ibu n isteri yang terbaik for both of u!!!

No comments:

Post a Comment