Wednesday, May 11, 2011

3D2N PENANG TRIP - Day 03



yuuhhuuuu!!!!!
nie picas ari ke 3 kat Penang
dah nak balik dah
aku nie biasa lah... pukul 5 je otomatik mata dah terkebil2 jaga
dah tak boleh tido
maklumlah, dah biasa hari2 bangun awal
so, pagi tu aku layan diri dok amik angin dari balkoni bilik


dah nak abis subuh dah


jenuh dok ngejut 2 orang lelaki nie
bukan main syok lagi tido kan!!!



alllalalllalllooo..... chomei nye anak Ibu
*** suka hati lah!! nak puji anak sendiri... he3


dah bangun, sibuk dok ajak mandi pool
x kose mak!!! lagi pown pool x bukak lagi lah anak kuuuuu...
nak suh dier diam, suh dier berendam dolu lam bath tub
hihihihi

ok, dah siap mandi, tunggu ayah siap pulak sambil PSP x lepas kat tangan tuh!!

aku pulak, ber 'camehoreeee'

geddikkkss!!!

lepas bekpes, lepak jap kat play area nie
while waiting pool tu bukak
anak ngan bapak nak terjun mandi
errrmmmmm....


tengah tunggu turn nak naik ferry
wahhh!! Danial bukan main suka lagi
siap eja F E R R Y berulang2 kali
<

nie lah 'kawan' ferry yg aku naik tu


anak aku yang sungguh excited!!
heppi gilerzzzz


syokk!!!!

sessi memborong jeruk
sepatut nya depa kata kalu nak murah aku harus ke Bukit Mertajam
tapi, mr hubby cakap leceh
hehehehe
jadiknya, kami beli kat Seberang Prai je
pastu terus zzzzooommmmm masuk highway
bbuuubbbyyeee PENANG!!!!

selesai sudah our short vacation
*akceli yg x di plan
so, hari senin tu, aku still coti sempena labour day
pagi tu dok rumah, relax2 n kuarkan barang2 shopink kat PENANG
nie lah antara hasil-hasilnya.....

*** nothing much to do @ Penang,
melainkan makan2 n shopink... nak jenjalan x berapa syok, jalan sempit & sangat jammed
sesakkkk!!! tapi syok lepak-lepak kat Hotel Hydro tu!!! Memang classs!!!!

No comments:

Post a Comment