Wednesday, December 22, 2010

DANIAL MASUK 'JAWI'

lama sungguh x hapdet blog ku ini
maklum aje, sibuk memanjang aku nie
pastu hati gundah gulana teringatkan anak aku yg sorang ni
actually, since 30hb Nov ritu dier dok ikut my sista balik Melaka
nak dok umah nenek katanya
excited gilerrr
macam aku lah dolu kan
kalu cuti sekolah, dapat balik umah atuk, mmg best.....
pastu, 4hb Dec ritu, sebok nak sunat skali ngan cousin dier
macam x caya lak aku
lil p yg beria2 nak sunat skali
kejap aje dah besau anak aku nie
rasa macam masih baby lagikkkkk



nie time nak pi klinik, x sabar2 dier nak pi klinik


possing depan Klinik Dr Norman
time nie lil p dah selamat kena khatan
tapi muka selamba aje
siap possing sakan
dari kiri, Along Mamat, Amin & Danial

time nie lum masuk bilik lagi
tu yg muka de dua leh sengih2 bagai


siap uat peace lagi....



nie time nie dah selamat dah
tapi muka tu boring coz dok nunggu Along Mamat
tapi aku sebagai Ibu mmg kagum ngan Lil P ku ini
sikit pown x nangis
kuat semangat sungguh
pastu behave betul time masa doc tuuuuuuuuuuuut dier
he3
(aku yg masuk coz Mr Hubby x sampai ati nengok Lil P sakit)

time nie , ke dua2 nya dah selamat
tapi yg sorang tu cengeng skits...
nangis coz sakit....
yang sorang tu, ada kuasa apa ntah
x tau nak sakit
siap possing2 n siap sengih2
ke3


Lil P guna new technology
AULISKLAMP
tu yang balik2 umah nenek, dah boleh main
canggih sungguh zaman skang
x macam zaman dolu2
ya allah!!! aku ingat lagik
abang2 n adik lelaki aku meraung2 sakit
he3



leh dodok bertimpuh lagikkk!!!!


hah!!
dua2 orang dah leh main
dek kerana pakai alat nie
doc dah cakap x leh tido niarap
Lil P sangat lah risau coz mmg jenis tido niarap
since baby lagikkkk
kalau betulkan, sure dier terlangkup gakssss
tu yg sampai tertido kat kerusi luar bilik tuh
kesian sungguh
tapi kan!!!
aku betul bangga ngan anak HERO aku sorang nie
hihihihihi..............

No comments:

Post a Comment