Monday, December 27, 2010

HABUAN

nie citer basi
tapi aku nak hapdet gakssss
mana lah tau kan, panjang umo aku, anak aku n jugak blog nie
leh la diimbas2 kembali suma kenangan lam blog nie
(wahhh!!! ayat..... x hengat!!!!)
citer berkisar pasal Lil P berkhatan ari tu
Mr Hubby beria2 janji akan belikan LP something different
tapi bagi aku x de makna nye different
tetap sama
TOYSSSSSSSS jugakkkkkkk...
nie lah benda alah nye

*

*

*

*

*

*

*

*


3D Fly Stune Loofing
mahal werrr!!!!
boleh beli handbag / loofer baru utk aku
tapi Mr Hubby dengan tenang ajer ngulur kat cashier tuh demi anak tersayang
huhhhhh!!! jelesssssss nye aku
hu...hu...hu...hu.....
sabau aje lah!!!

pastu Mr Hubby lah yang melayan Lil P
x kose me nak melayan tau!!!
(dengan nada merajuk... eceeeehhh!!)
kejorrrrr.............


naper ntah.....

kutip...........


kusyuk Mr hubby nengok benda alah tu terbang


perasan x?...
dengan berpelikat anak aku tuh dok main benda alah tu
mana x nye, lum cure lagik berkhatan
ekekekeke....
untung anak zaman skang nie kan!!!

No comments:

Post a Comment