Thursday, October 21, 2010

MACAM MACAM

wah!!
dah hampir bersarang kembali umah ku ini
ermmm
xtremely bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzsssssssss
hu...hu..huu......
apa pown, alhamdulillah la
kesihatan bertambah pulih sepenuhnya
nie nak sambung citer ri tuh
adoi laaaaaaaa.....
x jadik ler me nak uat surprise dinner
sebab nye, tok boss mr hubby ada dinner gaksss
jadiknye mr hubby pown balik lambat
hu...hu...hu...hu...
pe pe pown, mmg tersurprise gak koooo!!!
mana x nye, mr hubby ingat date anibessary tuh
pepagi bute dah dapat sms
eeerrrmmmm
thks abang!!!!
walau pown x de la dapat surprise munga ke, present ke, apa ke
tapi aku hepi pasal mr hubby x lupa
ngeeeeee (ngoyehhhh je aku ri tuh)

saje snap picas nie
sebenonya me suka munga tuhhhh!!!
dan mungaa tu gak munga pebret mr hubby
taaaarrrrrraaa!!!!
surprise....
balik ari tuh nengok kat atas bantal ada kotak Lancome
aaaiikkkk!!!
datang dari langit kew???
gheghupanye present dari mr hubby
walaweiii!!!!

betul tau!!
mmg mr hubby ku nie x romantika di amorrrr
tanpa wrapping, letak aje kat atas bantal
aku tepon, mr hubby cakap x tau nak kasik apa
yg dier tau, aku suka perfume
pasai dier tengok berderet botol perfume haku!!!!
walaupown aku ada stock lagik Tresor by Lancome nie
aku tetap suka dapat present nie dari mr hubby
i likeeeeee!!!
pastu kan.... borak2 besa, tetiba mr hubby cakap
suh aku kemas / susun kasut2 lam rak kasut
katanya bersepah2 lam tu n dah bercampur ngan kasut haku
baik lah bossss!!! saya yg menurut perintah!!!

tengah sesusun tuh
nengok ada kotak nie
aikkkk!!!
ada kasut baru......
mana lak datang nye nie???
yg aku bagi kat mr hubby tu laeeennnnn
bukannnn...bukannnn yg inieee....
trutttt...truttttt....truttt....
kol mr hubby lagik
me:'sapa nye kasut nie?' [ngan nada cuak pasai nie kasut pompuan]
mr hubby:'he..he..he... surpriseeee skali lagikkkk... tu utk syg lewwww.
supaya semangat sikit pi exercise'
ngeeeeeeee
blushingggggggg maaaaaaa....
pasainye
* malu pasai lam ati cam jeles - takut awek mana punya ntah - jeles plak!!!
* malu pasai mr hubby x putus2 asa bg semangat suh aku exercise
* malu la kununnnnnnn - pasai dapat 2 present dari mr hubby
sebenonye kan
terus terang aku cakap kat mr hubby
aku x kisah pown kalu x dapat apa2 dari mr hubby nie
tapi cukup sekadar ingatan
calling callinggggg, sms pown x apa
cukup lah bagi aku sebab aku dah ada DIA n LIL P
hu...hu...hu....
cukup terharu!!!!
okey
lusanya (09/10/2010) mr hubby x koje
mr hubby ajak pi lunch kat Tupai - Tupai
katanya nak gantikan dinner plan yg x jadik mlm tadi
apsal x pada 08/10/2010???!!
sebab, my luvly frenz dari HPKL datang umah lerrrrr
***thks u olsssss
[ita n family, kak fida, kak zana n family gaks, farisha n kak sara]
datang nak beraya nko!!!
pada hal dah masuk Zulkaedah dah
bantai lerrr kan
janji niat ziarah
he3


my lil p nie sebenonya demam
dok la ngidam nak makan porridge
katanya tekak sakit
manja kemain lagikkkkk
suh ayah suap
tapi mr hubby mmg suka melayan lil p

errmmmm
sedapppp eikk!!!
ada sebab napa mr hubby ajak lunch kat sini
pasalnya my lil p tu heboh nak bela iguana ngan ular
mak aihhhhhh!!!
seram ibu di buatnye
kat sini ada macam2 spesis belaan depa tau!!!
lil p suka dapat jumpa cicit dinasor nie
eeeeeeeeeeeee

terus sihat!!!!
chanteeeekkk gak environtment nyeee

hurrrmmm!!!


yeaaayy!!!!

my nyaaawwwwwwaaaa
my heart
my muuucchuuuukkkkk!!!!

tengah makan, tetiba lil p nampak menatang nie dari atas
zzzzzooooommmm la kan!!!
layan aje dier tuhhh
nie pulak, piut miut dinasor
[cicak kobeng]
sampai kan ashtray nie pown lil p suh snap picas
dah nama pown Restoran Tupai Tupai
ashtray pown mesti letak ghupe menatang nie
he...he..he....
last but not least
aku mmg hepi skali!!!!!
walau pown x de candle light dinner
x de ucapan romatika de amor dari hubby
x de munga mungaaaaa
aku tetap hepiiiiii!!!
dah begini cara mr hubby kan!!!
errrrmmm... ye lah....
aku pown x la pernah expect mr hubby akan uat cam
apa yg suma pompuan harapkan (romantik gitu)
macam nie pown dah cukup bagus bagi aku
apa yg penting?!!!
INGATAN mr hubby utk aku
*****pssst... agaknya kalu mr hubby tetiba berubah jadik romatika de amor, camne lah aku nie kan??!!
mau x tentu arah suh mr hubby uat medical check up...
ke3

No comments:

Post a Comment