Friday, October 1, 2010

JELINGAN

Jelingan Manja
Pertemuan kita bermula
Di temasya riang gembira
Dia menjelinglah manja
Membuat hati ku tergoda
Sungguh tidak aku rasakan
Jelingan membawa mesra
Aku tak dapat melupakan
Oleh paras yang rupawan
Duhai kanda ku
Bila kan bertemuHati ku merindu
Oleh jelingan mu
Kini ku gembira
Sejak bertemu kanda
Jelingan mesra
Bawa ke alam cinta
dapat lirik nie kat http://www.liriklagu.com/
nie lagu dendangan J.Kamisah
aku nie sejak memenjak nie minat lak pulak lagu2 retro
sejak dengar sinar fm nie....
lagu best2 tu....
he3......
apsal lak kena mengena lagu nie ngan post aku?
sebenonya yg kena mengena sikit aje
pepagi butesssssss, aku dah kena JELING
kahhhhh...kahhhhhhh..... kahhhhhhhh.....
dengan sape tuh?....
  1. Pakcik POLIS TRAFIK
  • sebabnya aku dok belek2 hp time drive, tetiba dier lalu....apa lagi lah kan, dier toleh n jelingnya aku... sib bek kena jeling aje... ngeeeeeeeee.....

2. HR Staff (Cik Amalina)

  • aku terserempak ngan minah nie kat warung depan opis aku, time tu aku dok nak beli kuih utk bfest, tetiba dier jeling kaki aku - sebabnya aku cuma pakai selipar

**** selipar chantekkk!!!****** he3.....

dah salah code dress ethique kunun nye.... aku muka selamba aje.... x kuasa makcik nak layan.... lenguh wei!!!! nak jalan dari parking ke opis pakai heeeelllll!!!... ke3.....

3. Boss haku!!!

  • kuar aje lift, terserempak ngan boss haku..... ha...ha...ha.... dier senyum n say 'Morning' ngan aku sambil jeling kat tangan aku... naper?... pasai banyak bag yg aku bawak... ada 3 beg - hand bag, bag telekung n bag yg aku dok isik stock foods aku

feeeewwwww!!!!

pas nie x tau la pulak sapa yg nak jeling aku lagi kan?....

x per.... jangan sampai juling, udah....

muahahahahahahaaaaaaa

No comments:

Post a Comment