Thursday, July 16, 2009

Macam2


Lama gaks x post aper-aper.. Sebenornyer aku nie bknlah pandai sgt.. Baru nak berjinak-jinak dan saje sesuka. Bkn apa, biler kat sini, leh release skit tension.Lupa la jap keja yg tengah dok kejar aku tuh... He..he..he..
Kalu boss terbaca blog nieh, harap paham la yerk...
Berbalik citer projek landskap yg ala gitu-gitu dpn umah tuh, dah siap.La nie, dah jadi hobi baru hubby laks...
Sebenornyer kita org dah 2 kali dlm seminggu nieh dok ulang-alik beli bunga kat Sg Buloh tuh... Hubby kata boleh release tension dier.Ye la, hubby punyer masa keja bkn macam aku yg dah tentu 9-5.Dier, seawal pagi (5.30am) dah kuar umah.Balik pulak paling cepat pkul 7.30 ptg dan penah gaks sampai umah pukul 3.00 pagi. Kekadang, hari ahad atau ph pun kena keja.Bab out station laks, paling lama aku pernah tinggal ngan anak hampir sebulan kat KL masa menjelang election, last year.Hubby kat Kedah, berkempen.Hu..hu..hu..Ikut boss la kan... Tu la kalu nak kemana2 kitaorg jrg sesangat plainning... Redah jer...
Nasib baik la hero aku tuh faham, 'ayah pegi work jauh' katanyer.. Masa nie, telephone ler berguna sesangat. Tapi dah biasa dgn situasi nie since dari aku bujang, bercinta,bertunang smpai la dah kawin... Aku x kisah la sangat coz tulah namanyer cari rezeki...Lagipun aku dah biasa hidup independent nieh....
Eh!... Apa laks yg melaluts nie???...
Nanti aku 'hapdet' kan gambor bunga2 yg aku beli dan yg aku berjaya tanam tuh... K!!

No comments:

Post a Comment