Thursday, June 2, 2011

HABUAN YG DIJANJIKAN OLEH LEBLY AYAH

okiesssss olls...
nie citer lepas abis skul party dat day
kalau lah ikutkan hati nie, mmg malas dah nak layan
mau taknya, mlm tu je tido kol 3.00am
menyiapkan macam bagai utk Nyel's skul party
lagipown his Lebly Ayah dah janji
dapat aje no 1 -3, sure dapat present
lagipown, aku hepi jugak
ye lah... Lil P berjaya buktikan yg dier consisten
walaupown no yg sama cam taun lepas, tapi percentage mmg naik
pendek kata, aku puas hati
berbaloi dengan susah payah, garang2 aku nie
tu lum lagi jerit suh anak baca buku
ha ha ha ha ha ha

[akceli, budak2 skang struggle coz depa compite each others]

so, lepas skul party
zaaassss terus ke KLCC
apa lagi kan!!
ToyS R Us la tempat yg di tuju
tengok lah tu
dah ada dua, sempat lagi menyinggah kat Transformers
siap pilih, pilih, pilih...

pas tu, siap cakap camgini
" Ibu, belanja la Transformers nie lagi satu... Pleaseeee!!!"
wahhh!! Amboi la kan!!!
+-x/ last skali Ibu pown cakap
"No!!! Kalau Danial nak, Danial kena usaha lagi ok!!"
errrmmm.... dengan muka behave nya dier jawab
"baik lah Ibu"
ha ha ha ha ha ha
suka nye hati aku mendengor nye
dan aku agak suka time begini (lebly hubby x ikot sama)
kalau x, mmg dapat lah tu!!!

sangat hepi dapat yg diidam-idamkan
Volcano Nerf ngan Hot Wheels truck




balik umah aje, terus try n main

sangatlah hepi muka tu!!!

errmm... semoga anak ibu terus sukses!!!

No comments:

Post a Comment