Friday, January 14, 2011

MEMBEBEL

salam pada yang membaca dan terbaca entry nie
(difahamkan, ada silent readers...... )
Actually, banyak citer yg nak di hapdetkan, banyak jugak picas2, tapi ari nie x de mood la pulak nak meng haplod kan picas2 tu. Ari nie kalau boleh nak membebel ajewwwwwww. Mood membebel. Boleh gitew?!!! Boleh lah kan.. Bukan selalu dapat membebel sebab tak berpeluang buat gitu.(jgn marah ye mr hubby ku... he3)
Kalau kat ghumah memang tak sempat lah nak membebel sebab Mr Hubby dulu yang akan membebel kalau ada satu satu benda yang boleh membuatkan dia membebel. Aku pulak lebih senang mendiamkan diri pasal aku jenis tak suka sangat nak membebel bebel nie. Buat kering ayor liur ajewwww..... Tapi................ ha!! Kalau sekali aku membebel, kalah tuk nenek tau!! Lepas tu ayat yang kuar dari mulut aku nie selalu tajam dan bisa.... Setajam keris Tamingsari dan sebisa bisa ular tedung. Muahahahahaha.......
Ok. Cukuplah takat tu aku membebel pasal membebel nie. tak larat haku.
membebel...membebel..membebel...membebel....membebel...
MOOD ARI NIE = MEMBEBEL

No comments:

Post a Comment