Tuesday, June 30, 2009

FIRST EDIT

Salam...
Nie first time aku post dlm blog nieh setelah seminggu aku create acc nieh... Bkn apa, x der masa dan bz skit...
Bz??... Ye la, colleague merangkap head dept aku tuh msk keja lg sebulan weeh... Maklum ler, maternity leave.
Kak Zana!!! cepat la ko masuk, jgn ler tetiba ko tepon sambung cuti lg... Parah aku nieh... X der ko, agak kelam kabut gaks aku di sini.. Xder org nak bergossip,xder org yg nak mendengar keluhan dan luahan hati aku nieh, x der geng yang bleh gie mkn 12-3(Mc D), xder geng nak gie shopping / window shopping kat Jln Tar dn tempat favorite kiter (SOGO) he..he..he.. Aku merindui mu... Sengsara hidup aku nieh...
Kerja.. Mmg banyak ler biler ko x der nie... Terkejar2 gaks ler.. Tu yang biler dpt ngadap PC nie, aku trus start menaip nieh... ha..ha..ha...
K, jap lg biler free aku smbg lg yerk...

No comments:

Post a Comment