Friday, April 15, 2011

HASIL YG BERBALOI BALOI

yuhhuuuuu!!!
SOGO warehouse sales is back!!!!
hehehehehehe
tadi, lunch hour, aku gagahkan diri ke SOGO
bersama mak mak buyung kat opis aku nie
terboyot boyot pewut diaorang redah sales
ahahahahahahakkks!!!
ok...
citer banyak x dewwwwww
layan picas atas tu...
aku beli EDP 5th Avenue tu dgn harga runtuh
aku cuma bayar RM 135 utk 125ml EDP tu instead RM268 utk normal price
lebih kurang 50% less
walaweiii!!!!
apa lagi, terus aje aku grab
walaupown baru je 2 minggu lepas aku beli Lancome Tresor In Love
asalnya, aku nak beli blusher je
alih2 dah sampai sini, lain pulak yg dapat
hehehehehe
errrmm... tu blusher tu dari Estee Lauder
mmg harga agak boleh sesak nafas
tapi, aku bagi aku berbaloi coz color dier natural & lasting
x lah nampak pipi ko merah macam kena lempang
bagi aku, berbaloi lah...
walaupown berabis duit sikit
muka nampak cantik
boleh tahan lebih dari setahun kalu guna 1 pallet tu
cer kalu bahagikan harge dia ngan 12 bulan
allllaaaaaaaaaaaaa......... berapa lah sangat kan!!!
untuk reward diri kita sendiri
setelah berpenat penatan koje
apa lah salah nya
*** tapi Mr Hubby cakap, aku nie dah tetiap bulan, mesti reward diri aku
kekekekekeke

No comments:

Post a Comment