Thursday, July 22, 2010

CERITERIA SEBIJIK MUG

al kesahnye
ceritaria sebijik mug
teruja tul aku nak citer pasal mug nie
jangan x tau, nie gift dari Danial [tapi aku tulun bayar]
dier cakap senang aku nak minum kopi kalu kat opis
wah!!! pandai tul!!!

sebeno nye last week [rabu - 14/07/2010], hubby balik lambat
pe lagi, JJ la yg kami tuju malam tu utk mengenyangkan pewut
pas tu teringat lak nak pi carikkan Danial mug yg ada penutup
bukan apa, mug mmg banyak kat umah, tai x de cover
alang2 pi beli, beli la mug skali utk dier
nie pown kes gaduh ngan ayah a.k.a mr hubby
me ader hadiahkan mug yg berpenutup brand tupperware kat hubby
dah ler time hubby minum, dier pown kacau
so.... kena beli satu utk dier
pilih punya pilih, Danial amik pic elephant
katanya:" along debab, tu pasai kena amik pic elephant'
tetiba pilih satu lagik
me:' nie untuk sape laks?.... "
nyel:"untuk ibu la....."
me: "naper pic lion?"
nyel:" sebab ibu kan ker garang cam lion.... yg atas lion tu bird (nyel)
yang akan dengar aje cakap ibu
hoooo...hoooo.hoooooooo
sampai cam gitu tahap imaginasi anak aku!!!
tapi kan,.... so sweeetttttt!!!
aku suka coz walau apa pown, dier tetap ingat kan aku
erm.... terharu nye ibu!!!!!
u r my sweetheart!!!
luv..luv..luv...

No comments:

Post a Comment