Monday, March 1, 2010

NIYANG RAPIK & DINNER

i luv u ibu!! muah....
peace....


youre my sunshine!!

perasaan sedih yg melanda aku sblum nie semakin hilang
cuma aku terkilan
napa?erm... biarlah aku simpan kejap dlm diri aku sendiri
cewah!!

just forget about that!!
nie we allz dinner kat MONRODS KITCHEN
taste?
erm.. not bad
at first hubby ajak dinner kat Papa Rich, tapi 'respon' dari me agak kureng,
terus jerk we allz melangkahkan kaki ke sini
bukan apa, dah lapar sebenarnye
sebelum tuh, we allz layan citer 'antu'
he..he..he..
kelakar + seram
NIYANG RAPIK
yang kelakarnya, bile part seram, aku siap tutup muka ngan tangan
danial pulak, tarik2 tangan aku x bagi tutup muka
almaklum lah, aku nie penakut sikit
nak peluk hubby, jauh laks coz Danial duduk seat tetengah
adui mak ai!!!
tulun..tulun..tulun.....

No comments:

Post a Comment